Karstās ziņasPārvaldes jaunumi

IZMAIŅAS PAKALPOJUMU SAŅEMŠANĀ

Pamatojoties uz 11. oktobrī izsludināto ārkārtējo situāciju, veiktas izmaiņas klientu apkalpošanā Vecpiebalgas apvienības pārvaldē, pagastu pakalpojumu centros, Sociālajā dienestā, Bāriņtiesā, Dzimtsarakstu nodaļā, valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā Vecpiebalgā un Taurenē.
Ārkārtējās situācijas laikā – no 11. oktobra līdz 11. janvārim – pakalpojumu saņemšana notiek tikai pēc iepriekšēja pieraksta.
Joprojām iedzīvotāju iesniegumus pieņem elektroniski (vecpiebalga@vecpiebalga.lv,
vecpiebalga@pakalpojumucentri.lv ). Apvienības pārvaldes iestāžu un struktūrvienību kontaktinformācija skatāma ŠEIT.

Saistītie raksti

Back to top button